Trainingen

Een training op maat van Klik Company! Maar wat is dit nu precies?

De volgende punten zijn onderdeel van een Klik Company training:

Klantgerichtheid is de basis van elke training van Klik Company.

Geen standaard training of een training die níet aansluit bij de praktijk of beleving van úw medewerkers. Wij nemen een goede basis klantgericht werken mee in de training en verder bestaat de training uit dat wat u wilt!

Borgen samen met Klik Company

Hoe borgt u deze training? Na een training gaat het vaak de eerste weken goed, iedereen heeft de training en de tips nog vers in het geheugen staan en past ze ook toe. Maar na ongeveer 3 maand ziet u het (alweer) verslappen… Hoe kan dat? Betrokkenheid en coachen door u als ondernemer of manager is hierin cruciaal. Plan bijvoorbeeld wekelijks overleg in en voeg altijd één nieuw punt toe aan de agenda wat betreft klantgericht werken. Of laat medewerkers een punt toevoegen. Creëer nog meer betrokkenheid en deel positieve klantervaringen. Inspireer elkaar! Het team komt op een hoger niveau en het is tijd voor traject 3. Zijn we op de goede weg? Is er al een klantverwachting overtroffen en kunnen we vanuit de mystery shop resultaten ook zien dat er een groei is ontstaan in de klantgerichtheid van de medewerkers?

Blijven meten en borgen zorgt voor een constante klantgerichte zaak! Klanten worden fan en fans zorgen voor nog meer (nieuwe) klanten!

Nieuwsgierig en enthousiast geworden?

Bel gerust en we maken een afspraak waarin we kunnen kennismaken en samen ideeën kunnen bespreken.

 

Altijd up-to-date met Klik

Gratis mysteryshop

Dit vinden onze klanten

Domesta

Woningbouwvereniging Domesta wilde een klanttevredenheidsonderzoek op een aantal belangrijke onderdelen binnen de organisatie. Zoals o.a. de tevredenheid onder w..

Van der Valk

Hotel Assen heeft Klik Company gevraagd om een onafhankelijk beeld te vormen van het niveau van service en gastvrijheid binnen het bedrijf, en ons advies te geven hoe deze bevind..

NDC Media groep

NDC mediagroep heeft Klik Company ingeschakeld om de perceptie van bereikbaarheid van het bedrijf en sales te toetsen aan de werkelijkheid. Bij de kennismaking met Anouk e..