Brainstorm

Brainstorm “Klantverwachtingen overtreffen en omzet verhogen”.

Herkent u dit?

Tijdens een gezamenlijke brainstorm gaan we in teamverband nadenken over de vraag hoe we van uw klanten fans kunnen maken, wat kunnen we doen om uw klanten te inspireren tot een aankoop (zowel online als in de zaak) en hoe kunnen we zorgen voor het verhogen van de omzet op een service gerichte manier.

Tijdens deze zeer interactieve brainstorm betrekken we zowel u als ondernemer, als uw medewerkers bij het traject. Dit vergroot de samenwerking, het teamgevoel en de betrokkenheid in het ontwikkelen en uitvoeren van ideeën. Aan het einde van de brainstorm heeft u een actielijst samengesteld waar u meteen mee aan de slag kunt.

De professionals van Klik Company begeleiden de brainstorm, zorgen voor de juiste benodigdheden en bereiden het geheel voor. De resultaten worden aangeboden door middel van de actielijst.

 

Brainstorm

Bent u samen met uw team op zoek naar manieren om uw klanten te verrassen? Wilt u in teamverband nadenken over de vraag hoe u uw omzet kunt verhogen en wilt op een service gerichte manier van uw klant een ambassadeur maken? Dan is deze interactieve brainstorm de ‘perfect tool’. Na afloop beschikt u over een concrete actielijst met punten om uit te voeren. Zowel in de winkel als online via social media.

Het belangrijkste aan deze brainstorm is dat de output door zowel u als uw medewerkers is bedacht. Dit vergroot de betrokkenheid en creeert eigenaarschap. Door het toekennen van verantwoordelijkheden en benutten van kansen van uw medewerkers zult u merken dat de uit te voeren punten op de actielijst door iedereen gedragen worden.

Een sterk team die gezamenlijk van uw klanten ambassadeurs en fans zullen maken.

 

Rent my Brain

Belangrijk in de brainstorm is dat één iemand duidelijk de leider is, overzicht houd, mensen aanspoort tot creativiteit, sturing geeft in het creatieve proces. En mocht het vast lopen, ook  met eigen ideeën kan komen van buitenaf. Vandaar: Rent my Brain! We begeleiden de brainstorm en prikkelen medewerkers om over klantgerichte oplossingen na te denken.

Altijd up-to-date met Klik

Gratis mysteryshop

Dit vinden onze klanten

Domesta

Woningbouwvereniging Domesta wilde een klanttevredenheidsonderzoek op een aantal belangrijke onderdelen binnen de organisatie. Zoals o.a. de tevredenheid onder w..

Van der Valk

Hotel Assen heeft Klik Company gevraagd om een onafhankelijk beeld te vormen van het niveau van service en gastvrijheid binnen het bedrijf, en ons advies te geven hoe deze bevind..

NDC Media groep

NDC mediagroep heeft Klik Company ingeschakeld om de perceptie van bereikbaarheid van het bedrijf en sales te toetsen aan de werkelijkheid. Bij de kennismaking met Anouk e..