NFG

De Nederlandse Federatie Gezondheidszorg (de NFG) en Klik Company hebben een samenwerking sinds begin 2017. Een mysterycaller van Klik Company belt onze registerleden, therapeuten en coaches, op anonieme basis met een bepaalde casus om zo erachter te komen of potentiële cliënten met het registerlid in zee zou zouden willen gaan. Een eerste indruk, in dit geval via telefoon of e-mail is zo ontzettend belangrijk in het Psychosociale werkveld!

Wij zijn deze samenwerking aangegaan omdat wij vanuit de registerleden te horen kregen dat men het zo moeilijk vond om aan (nieuwe-) cliënten te komen. Gelukkig is na drie jaar gebleken dat de meeste registerleden de telefoon keurig opnemen, terug bellen of e-mailen en zo proberen een cliënt binnen te halen. Dankzij de mysterycaller bemerken wij echter ook dat veel registerleden overdag telefonisch slecht bereikbaar zijn of niet terug bellen en in een heel enkel geval zeer kortaf zijn aan de telefoon. Dit geeft ons als beroepsorganisatie tools om richting onze registerleden informatie te verschaffen of wellicht in de nabije toekomst een cursus te verzorgen.

De mysterycaller van Klik Company geeft onze organisatie per telefoongesprek voldoende-, zelfs soms extra, informatie om stappen te ondernemen richting onze registerleden. Wij zijn dan ook tevreden over de dienstverlening van Klik-Company en de telkens korte lijnen met ons contactpersoon bij Klik Company

Gratis mysteryshop

Dit vinden onze klanten

Domesta

Woningbouwvereniging Domesta wilde een klanttevredenheidsonderzoek op een aantal belangrijke onderdelen binnen de organisatie. Zoals o.a. de tevredenheid onder w..

Van der Valk

Hotel Assen heeft Klik Company gevraagd om een onafhankelijk beeld te vormen van het niveau van service en gastvrijheid binnen het bedrijf, en ons advies te geven hoe deze bevind..

NDC Media groep

NDC mediagroep heeft Klik Company ingeschakeld om de perceptie van bereikbaarheid van het bedrijf en sales te toetsen aan de werkelijkheid. Bij de kennismaking met Anouk e..