• U bent hier: Welkom
  • Hanzehogeschool Groningen

Hanzehogeschool Groningen

De opleiding Ondernemerschap en Retailmanagement (ORM) van de Hanzehogeschool Groningen heeft Klik Company gevraagd om een gastcollege te verzorgen voor al haar 150 eerstejaarsstudenten om zo de studenten een praktijkbeeld te geven van hoe een mysteryshoponderzoek werkt en hoe dit ingezet kan worden om zo waardevolle conclusies te kunnen trekken.

Anouk en Marchien hebben een goede inkijk gegeven in hoe zij te werk gaan en hoe een dergelijk onderzoek werkt. Het gastcollege sloot goed aan op het niveau en context van de studenten. Het was inspirerend, enthousiasmerend en had inhoudelijk een toegevoegde waarde.

André Bergsma Hogeschooldocent Ondernemerschap en Retailmanagement – Hanzehogeschool Groningen

Gratis mysteryshop

Dit vinden onze klanten

Domesta

Woningbouwvereniging Domesta wilde een klanttevredenheidsonderzoek op een aantal belangrijke onderdelen binnen de organisatie. Zoals o.a. de tevredenheid onder w..

Van der Valk

Hotel Assen heeft Klik Company gevraagd om een onafhankelijk beeld te vormen van het niveau van service en gastvrijheid binnen het bedrijf, en ons advies te geven hoe deze bevind..

NDC Media groep

NDC mediagroep heeft Klik Company ingeschakeld om de perceptie van bereikbaarheid van het bedrijf en sales te toetsen aan de werkelijkheid. Bij de kennismaking met Anouk e..