Trainingen
Een training op maat van Klik Company! Maar wat is dit nu precies?
De volgende punten zijn onderdeel van een Klik Company training:
Klantgerichtheid is de basis van elke training van Klik Company.
- De uitkomsten van het klantbelevingsonderzoek van Klik Company.
- Passie, energie & bewustwording.
- De visie en aandachtspunten van u als klant.
- Communicatie met de klant.
- Bewust klantgericht werken.
- Klantverwachtingen overtreffen.
- Actieve (bij)verkoop.
- Vergroten product kennis.
Geen standaard training of een training die níet aansluit bij de praktijk of beleving van úw medewerkers. Wij nemen een goede basis klantgericht werken mee in de training en verder bestaat de training uit dat wat u wilt!
Borgen samen met Klik Company
Hoe borgt u deze training? Na een training gaat het vaak de eerste weken goed, iedereen heeft de training en de tips nog vers in het geheugen staan en past ze ook toe. Maar na ongeveer 3 maand ziet u het (alweer) verslappen… Hoe kan dat? Betrokkenheid en coachen door u als ondernemer of manager is hierin cruciaal. Plan bijvoorbeeld wekelijks overleg in en voeg altijd één nieuw punt toe aan de agenda wat betreft klantgericht werken. Of laat medewerkers een punt toevoegen. Creëer nog meer betrokkenheid en deel positieve klantervaringen. Inspireer elkaar! Het team komt op een hoger niveau en het is tijd voor traject 3. Zijn we op de goede weg? Is er al een klantverwachting overtroffen en kunnen we vanuit de mystery shop resultaten ook zien dat er een groei is ontstaan in de klantgerichtheid van de medewerkers?
Blijven meten en borgen zorgt voor een constant klantgerichte werken! Klanten worden fan en fans zorgen voor nog meer (nieuwe) klanten!
Nieuwsgierig en enthousiast geworden?
Bel gerust en we maken een afspraak waarin we kunnen kennismaken en samen ideeën kunnen bespreken.
Verbind met
Klik Company.