Domesta

Woningbouwvereniging Domesta wilde een klanttevredenheidsonderzoek op een aantal belangrijke onderdelen binnen de organisatie. Zoals o.a. de tevredenheid onder woningzoekenden en hoe klantgericht wordt een reparatie opgepakt en opgelost?

Het plan van aanpak van Klik Company sprak ons erg aan. Vooral de persoonlijke benadering. Er werd telefonisch contact gezocht met onze klanten. De resultaten werden naar onderwerp uitgesplitst en in een duidelijk rapport weergegeven en in een persoonlijk gesprek werden de resultaten aan ons teruggekoppeld. Input waar we blij mee waren, maar ook zeker punten voor verbetering. Het meten van klanttevredenheid is bij ons door Klik Company op de agenda komen te staan. We zijn hier nog steeds mee bezig en we zijn ons ook meer bewust van de inbreng/input van onze klanten.

Gratis mysteryshop

Dit vinden onze klanten

Domesta

Woningbouwvereniging Domesta wilde een klanttevredenheidsonderzoek op een aantal belangrijke onderdelen binnen de organisatie. Zoals o.a. de tevredenheid onder w..

Van der Valk

Hotel Assen heeft Klik Company gevraagd om een onafhankelijk beeld te vormen van het niveau van service en gastvrijheid binnen het bedrijf, en ons advies te geven hoe deze bevind..

NDC Media groep

NDC mediagroep heeft Klik Company ingeschakeld om de perceptie van bereikbaarheid van het bedrijf en sales te toetsen aan de werkelijkheid. Bij de kennismaking met Anouk e..