Regiobank

Het hele team van Regiobank Suelmann hebben we een volledige dag meegenomen in een op maat gemaakte Hackethon!

Thema: klantgerichtheid. Voorafgaand heeft Klik Company de klantbeleving gemeten d.m.v. mysteryshop bezoeken.

Doel van deze dag was in een hoog tempo, veel inspiratie opdoen op het gebied van klantgericht werken, en deze direct in de praktijk brengen.

Van een ochtendwandeling (om 7.00 uur!) in de prachtige Drentse natuur, vers gemaakt ontbijt, inspiratiebezoek bij andere ondernemers, bedrijfsblindheid opdracht, mysteryshop resultaten delen, Bourgondisch lunchen, mindmapping met de visie tot het creëren van een eigen TO-DO boek.

Een inspirerende teamdag!

 

Gratis mysteryshop

Dit vinden onze klanten

Domesta

Woningbouwvereniging Domesta wilde een klanttevredenheidsonderzoek op een aantal belangrijke onderdelen binnen de organisatie. Zoals o.a. de tevredenheid onder w..

Van der Valk

Hotel Assen heeft Klik Company gevraagd om een onafhankelijk beeld te vormen van het niveau van service en gastvrijheid binnen het bedrijf, en ons advies te geven hoe deze bevind..

NDC Media groep

NDC mediagroep heeft Klik Company ingeschakeld om de perceptie van bereikbaarheid van het bedrijf en sales te toetsen aan de werkelijkheid. Bij de kennismaking met Anouk e..