• U bent hier: Welkom
  • Groningen City Club

Groningen City Club

Voor de GCC hebben wij onderstaande Masterclass ontwikkelt met als thema “Het DNA van uw straat”. Wij hebben het DNA van de Oosterstraat, Carolieweg en Oude Kijk in ’t Jatstraat onderzocht. Vervolgens o.a. onze klantbeleving (zowel offline als online) in een inspirerende ‘Masterclass Klantgerichtheid’ gedeeld met meer dan 20 ondernemers uit de stad Groningen. Deze masterclass is zeer geschikt voor straten, stadskernen of handelsverenigingen die samen de klantbeleving willen vergroten en open staan voor een (nieuwe) kijk op klantbeleving.

 

 

Gratis mysteryshop

Dit vinden onze klanten

Domesta

Woningbouwvereniging Domesta wilde een klanttevredenheidsonderzoek op een aantal belangrijke onderdelen binnen de organisatie. Zoals o.a. de tevredenheid onder w..

Van der Valk

Hotel Assen heeft Klik Company gevraagd om een onafhankelijk beeld te vormen van het niveau van service en gastvrijheid binnen het bedrijf, en ons advies te geven hoe deze bevind..

NDC Media groep

NDC mediagroep heeft Klik Company ingeschakeld om de perceptie van bereikbaarheid van het bedrijf en sales te toetsen aan de werkelijkheid. Bij de kennismaking met Anouk e..