Blokker

In de afgelopen 3 jaar hebben wij voor Blokker Nieuw-Amsterdam een compleet mysteryshop en trainingstraject ingezet. Hierbij werd steeds weer de verdieping in klantbeleving gezocht. De start in 2015 was eerst echt de basis in klantvriendelijkheid zoals begroeten van de klant. Hoe doe je dit en waarom is begroeten zo belangrijk? In training 3.0 in 2017 zijn we vervolgens aan de slag gegaan met de productkennis, de kunst van écht luisteren naar de klant en klantgericht leren verkopen.

Gratis mysteryshop

Dit vinden onze klanten

Domesta

Woningbouwvereniging Domesta wilde een klanttevredenheidsonderzoek op een aantal belangrijke onderdelen binnen de organisatie. Zoals o.a. de tevredenheid onder w..

Van der Valk

Hotel Assen heeft Klik Company gevraagd om een onafhankelijk beeld te vormen van het niveau van service en gastvrijheid binnen het bedrijf, en ons advies te geven hoe deze bevind..

NDC Media groep

NDC mediagroep heeft Klik Company ingeschakeld om de perceptie van bereikbaarheid van het bedrijf en sales te toetsen aan de werkelijkheid. Bij de kennismaking met Anouk e..