• U bent hier: Welkom
  • Over Klik Company

Over Klik Company

Klant is Koning, een alom bekende term die in allerlei contexten gebruikt wordt. In de detailhandel en zakelijke dienstverlening wordt hij inderdaad klant genoemd, in de horeca noemen we de klant ook wel gast. Maar de strekking is hetzelfde: hij is koning!

Het prinselijk benaderen van de klant is echter niet een vanzelfsprekendheid.

Klik Company onderzoekt de klantvriendelijkheid en klantgerichtheid van uw medewerkers, brengt een uitgebreide rapportage uit van dergelijke mystery bezoeken en zorgt voor een op maat gemaakt plan van aanpak en training.

Liever nog laten wij onze klanten vertellen over hun ervaringen en delen wij graag welke bedrijven wij hebben ondersteunt en nu nog dagelijks helpen in het zo klantgericht mogelijk werken!

Altijd up-to-date met Klik

Gratis mysteryshop

Dit vinden onze klanten

Domesta

Woningbouwvereniging Domesta wilde een klanttevredenheidsonderzoek op een aantal belangrijke onderdelen binnen de organisatie. Zoals o.a. de tevredenheid onder w..

Van der Valk

Hotel Assen heeft Klik Company gevraagd om een onafhankelijk beeld te vormen van het niveau van service en gastvrijheid binnen het bedrijf, en ons advies te geven hoe deze bevind..

NDC Media groep

NDC mediagroep heeft Klik Company ingeschakeld om de perceptie van bereikbaarheid van het bedrijf en sales te toetsen aan de werkelijkheid. Bij de kennismaking met Anouk e..