• U bent hier: Welkom
  • Masterclass

Mystery shopping & Masterclass “Gastverwachtingen overtreffen”

Bent u klaar voor de drukte? Zijn uw medewerkers dat ook?
Geef u nu op voor de Masterclass “Gastverwachtingen overtreffen“!

Speciaal voor ondernemersverenigingen, winkeliersverenigingen, diverse gemeenten en inkoopcombinaties heeft Klik Company het programma “Retailscan & Masterclass klantgerichtheid” ontwikkeld.
Tijdens de masterclass worden de mysteryshop resultaten uit de Retail Scan op een positieve en actieve manier gepresenteerd aan de ondernemers in de zaal. De aanwezige ondernemers/bedrijven worden door de mystery shoppers bezocht om zo een goed beeld te krijgen van de winkels en van het winkelcentrum. Naast de resultaten uit de scan gaan we dieper in op diverse trends en onderwerpen op het gebied van klantgerichtheid.

Dit zal zorgen voor diverse eyeopeners en is een inspiratie voor alle ondernemers!

Tevens nemen we u mee in een inspirerende masterclass met onderwerpen zoals:

Gastvrijheid trends

Storytelling

Klachten zijn kansen

Betrokkenheid medewerkers verhogen

Omzet verhogen

Pro-actief (samen)werken

Een sterk centrum creëren

Gastverwachtingen overtreffen en ambassadeurs maken.

Online inspiratie door middel van Social Media

 

Om een goed beeld te krijgen van de desbetreffende winkels, het DNA van het centrum van de gemeente en de online klantbeleving plannen wij ongeveer 2 dagen in voor het mystery shoppen en de scan, dit geeft een optimale en complete klantbeleving. Deze klantbelevingen worden genoteerd en ondersteund met foto’s van mooie gastvrijheid voorbeelden! Tijdens de masterclass worden de resultaten op een positieve en actieve manier gepresenteerd aan de ondernemers in de zaal. De individuele resultaten zijn per ondernemer in de online privé omgeving via ons klant portal inzichtelijk na afloop van de masterclass.

Alle deelnemers ontvangen een mystery shop rapport t.w.v. € 100,-, we vergroten de samenwerking en betrokkenheid in het winkelcentrum en inspireren elkaar door mooie voorbeelden in klantgerichtheid te delen.

Wij nemen u mee in een inspirerende masterclass
met onderwerpen zoals:

Gastvrijheid trends

Storytelling

Klachten zijn kansen

Betrokkenheid medewerkers verhogen

Omzet verhogen

Pro-actief (samen)werken

Een sterk centrum creëren

Gastverwachtingen overtreffen en ambassadeurs maken

De resultaten vanuit de masterclass zijn praktisch en direct toepasbaar in de praktijk.
U ontvangt een mysteryshop rapport met concrete tips en tops waarmee u direct aan de slag kunt.
Dit mysteryshop rapport is 24/7 inzichtelijk in uw eigen online klantportaal.

Deelnemers aan de masterclass zijn ondernemers in de branche horeca, retail, recreatie en dienstverlening.
Branches waar gastgerichtheid voorop staat.

Informatie

Kosten
€ 265,- per persoon (ex BTW) of € 4.000,- (ex BTW) voor ondernemersverenigingen/gemeenten

Geschikt voor
Ondernemers actief in horeca, retail, recreatie en dienstverlening.

Programma

18.30 uur ontvangst met koffie

Delen mysteryshop uitkomsten (offline en online)
Masterclass “Gastverwachtingen overtreffen”
Afsluitende netwerkborrel inclusief consumptie

21.30 uur afsluiting

 

Geef u hier op!

Altijd up-to-date met Klik

Gratis mysteryshop

Dit vinden onze klanten

Domesta

Woningbouwvereniging Domesta wilde een klanttevredenheidsonderzoek op een aantal belangrijke onderdelen binnen de organisatie. Zoals o.a. de tevredenheid onder w..

Van der Valk

Hotel Assen heeft Klik Company gevraagd om een onafhankelijk beeld te vormen van het niveau van service en gastvrijheid binnen het bedrijf, en ons advies te geven hoe deze bevind..

NDC Media groep

NDC mediagroep heeft Klik Company ingeschakeld om de perceptie van bereikbaarheid van het bedrijf en sales te toetsen aan de werkelijkheid. Bij de kennismaking met Anouk e..