• U bent hier: Welkom
  • Masterclass

Mystery shopping & Masterclass “Gastverwachtingen overtreffen”

Bent u klaar voor de drukte? Zijn uw medewerkers dat ook?
Geef u nu op voor de Masterclass “Gastverwachtingen overtreffen“!

Klik Company mysteryshoppers bezoeken uw stad en zaak en meten de gastbeleving. Tevens wordt de online (social media) gastbeleving gemeten.Tijdens de masterclass worden de mysteryshop resultaten op een positieve en interactieve manier gepresenteerd. Dit zal zorgen voor diverse eyeopeners en is een inspiratie voor alle ondernemers!

Tevens nemen we u mee in een inspirerende masterclass met onderwerpen zoals:

Gastvrijheid trends

Storytelling

Klachten zijn kansen

Betrokkenheid medewerkers verhogen

Omzet verhogen

Pro-actief (samen)werken

Een sterk centrum creëren

Gastverwachtingen overtreffen en ambassadeurs maken.

Wij nemen u mee in een inspirerende masterclass
met onderwerpen zoals:

Gastvrijheid trends

Storytelling

Klachten zijn kansen

Betrokkenheid medewerkers verhogen

Omzet verhogen

Pro-actief (samen)werken

Een sterk centrum creëren

Gastverwachtingen overtreffen en ambassadeurs maken

De resultaten vanuit de masterclass zijn praktisch en direct toepasbaar in de praktijk.
U ontvangt een mysteryshop rapport met concrete tips en tops waarmee u direct aan de slag kunt.
Dit mysteryshop rapport is 24/7 inzichtelijk in uw eigen online klantportaal.

Deelnemers aan de masterclass zijn ondernemers in de branche horeca, retail, recreatie en dienstverlening.
Branches waar gastgerichtheid voorop staat.

Informatie

Kosten
€ 175,- per persoon (ex BTW) 

Wanneer

Wij bieden deze masterclass aan in het voorjaar 2018. Nadere data volgen.

Waar
Grand Cafe Plein
Dalipassage 36
7811 DB Emmen 

Geschikt voor
Ondernemers actief in horeca, retail, recreatie en dienstverlening.

Programma

18.30 uur ontvangst met koffie

Delen mysteryshop uitkomsten (offline en online)
Masterclass “Gastverwachtingen overtreffen”
Afsluitende netwerkborrel inclusief consumptie

21.30 uur afsluiting

 

Geef u hier op!

Altijd up-to-date met Klik

Gratis mysteryshop

Dit vinden onze klanten

Domesta

Woningbouwvereniging Domesta wilde een klanttevredenheidsonderzoek op een aantal belangrijke onderdelen binnen de organisatie. Zoals o.a. de tevredenheid onder w..

Van der Valk

Hotel Assen heeft Klik Company gevraagd om een onafhankelijk beeld te vormen van het niveau van service en gastvrijheid binnen het bedrijf, en ons advies te geven hoe deze bevind..

NDC Media groep

NDC mediagroep heeft Klik Company ingeschakeld om de perceptie van bereikbaarheid van het bedrijf en sales te toetsen aan de werkelijkheid. Bij de kennismaking met Anouk e..